Vanaf 1 juni om 13:00 uur kunt na voorafgaande reservering weer Het Nederlands Vestingmuseum bezoeken. Om uw bezoek prettig en veilig te laten verlopen zijn er wel een aantal extra maatregelen:

• Het Nederlands Vestingmuseum is voorlopig alleen geopend op vrijdag, zaterdag, zondag en maandag.
  • U kunt het museum uitsluitend bezoeken wanneer u geen gezondheidsklachten heeft.
  • U dient vooraf een entreekaartje te reserveren via de website (ook als u een museumkaart heeft of donateur bent!); aan de kassa worden geen kaartjes verkocht aan passanten.
  • U reserveert voor een tijdvak van 2 uur (aanvang 10:30 uur, 13:00 uur en 15:00 uur).
  • Er geldt een maximum capaciteit van 30 bezoekers per tijdvak .
  • Museale activiteiten zoals rondleidingen, rondvaarten en demonstraties zijn niet toegestaan.
  • Binnen het museum gelden de gangbare richtlijnen voor hygiëne en 1,5 meter afstand.
  • Wij accepteren bij de kassa, museumcafé en terras alleen betaling per PIN, VISA en Mastercard