Vanaf 10 augustus gelden er aangescherpte Coronamaatregelen voor de openstelling van musea. Met het oog op het toenemend aantal besmettingen organiseren wij  daarom voorlopig geen groepsactiviteiten of activiteiten die tot groepsvorming leiden. Tot nader bericht zijn er geen Schuttersdagen, rondleidingen of rondvaarten. Wij betreuren het deze maatregelen te moeten nemen, de gezondheid van onze bezoekers, vrijwilligers, medewerkers en de continuïteit van het museum hebben echter prioriteit.

Verder gelden op Het Nederlands Vestingmuseum onderstaande maatregelen:

• Het museum is geopend van dinsdag t/m zondag van 10:30-17:00 uur.
  • Wij verzoeken u het museum uitsluitend te bezoeken wanneer u geen gezondheidsklachten heeft.
  • Binnen het museum gelden de gangbare richtlijnen voor hygiëne en 1,5 meter afstand.
  • Wij accepteren bij de kassa, museumcafé en terras alleen betaling per PIN, VISA en Mastercard
  • Bij gebruik van onze horeca dienen wij uw contactgegevens te registreren