Ken je MuseumTV al?

MuseumTV is een initiatief van Stichting Ons Museum en samenwerkende musea in Nederland. De missie van Stichting Ons Museum is een zo breed mogelijk publiek met kunst en cultuur in aanraking te brengen. Het is hét videoplatform dat kunst, cultuur en design tot leven brengt. Ze vertellen je wat er achter de schermen van jouw favoriete museum gebeurt. De curatoren nemen je mee de diepte in tijdens rijke achtergrondverhalen over de nieuwste tentoonstellingen en collecties.

Meer plezier. Meer verdieping. Meer beleving.

De korte promotiefilmpjes zijn voor iedereen zichtbaar. De prachtige verzameling video tentoonstellingen en collecties van MuseumTV omvatten meer dan 500 video’s, mini-documentaires en korte, krachtige art bites van toonaangevende musea en kunstinstellingen. Elke maand vind je op MuseumTV video’s van nieuwe tentoonstellingen en collecties.

Minidocumentaire Nederlands Vestingmuseum deze maand live!

Op 5 juni openen wij weer onze deuren en wat dat betreft had de timing niet beter kunnen zijn. Vanaf deze maand is de minidocumentaire van 6,5 minuten over het vestingmuseum te zien op MuseumTV. Neem alvast een voorproefje ! Zie hieronder de promovideo:

De hele minidocumentaire is te zien via de volgende link: https://museumtv.nl/tentoonstelling/de-collectie-van-het-nederlands-vestingmuseum/

Veel kijkplezier en hopelijk tot binnenkort!

Team Nederlands Vestingmuseum